close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך מנקים שטיחים לבד

מערכת שורשטז סיוון, תשפב15/06/2022

שטיח הוא פריט ריהוט נפוץ. אולם דורש תחזוקה תמיד...

תגיות:
צילום: canva
שטיח הוא אחד מפריטי הריהוט הפופולריים ביותר בישראל שנת 2022, וברוב הבתים תוכלו למצוא יותר מאחד. יתרונותיו רבים: מעבר לפן האסתטי שהוא מספק לדירת המגורים, הוא נוח ומחמם בחורף ומספק בידוד מהרצפה הקרה. בעיה נפוצה בשטיחים היא שהם נוטים להתלכלך במהירות, לצבור אבק ולכלוכים נוספים, במיוחד בבית בו יש ילדים וחיות מחמד. אין צורך להשלים עם התופעה ולחיות עם שטיח מלוכלך בבית: יש שיטות לניקוי שטיחים לבד כפי שנפרט במאמר זה.

שטיחים ואיך מנקים אותם לבד
באופן יומיומי, שטיחים הם חלק מריהוט הבית, וממש כפי שנוהגים לשטוף
צילום: canva
את הבית או לבצע ניקוי ספות ולנקות אזורים מסוימים בו כמו מטבח ושירותים, נהוג גם לבצע ניקוי שטיחים על בסיס קבוע, בדרך כלל אחת לכמה שבועות. במקרים מסוימים שטיחים יצברו כתמים קשים יותר שדורשים ניקיון יסודי, ולא יספיק סתם ניעור כדי להסיר לכלוך זה. מה עושים במקרים אלו? נפרט מיד.

שיטות לניקוי שטיחים לבד
אם נתקלתם בלכלוך חמור יותר כגון כתמי יין, פרורי אוכל שנדבקו לשטיח ולכלוכים קשים מסוגים נוספים, אין מנוס ויש להפעיל שיטת ניקוי שטיחים יסודית יותר מאשר ניעור פשוט. השלבים הבאים דרושים בשיטת ניקוי שטיחים יסודית:
1. הסרת הלכלוך היבש: על ידי שאיבה ראשונית עם שואב אבק ניתן להסיר את הלכלוך שהתבייש על השטיח. הסרה זו לא תסיר כתמים וכדומה.
2. הזרקת מים וחומרי ניקוי שונים: כדי להסיר כתמים רטובים שהתייבשו יש צורך להשתמש בחומרי ניקוי רטובים, באופן ביתי או באופן תעשייתי. הזרקת נוזלים זו תעשה בלחץ גבוה כדי להגביר את יעילותם.
3. קרצוף השטיח: על ידי מברשת סיבים חזקה, כאשר השטיח רטוב יש לקרצף אותו.
4. שאיבת השטיח: או סחיטה שלו, תלוי בסוג החומר ממנו המורכב, כדי לסיים את שלבי הניקיון.

ניקוי שטיחים באופן מקצועי: איך מומלץ לעשות זאת
אם אתם מעוניינים לנקות שטיחים באופן מקצועי ואתם מרגישים שהידע הבסיסי שלכם בניקוי שטיחים בבית לא מספיק, ניתן לפנות לחברה מקצועית לניקוי שטיחים כגון חברת וויקלין המתמחה בכל סוגי ניקוי שטיחים, ניקוי ספות, ניקוי מזרונים ועוד. חברת וויקלין תדאג להגיע עד אליכם כדי לספק לכם את השירות הטוב ביותר על מנת לנקות את השטיחים בביתכם עד היסוד, אחת ולתמיד.

איך בוחרים חברת ניקוי שטיחים
חברת ניקוי שטיחים כדאי לבחור לפי מספר פרמטרים. השוק מוצף היום בחברות רבות שמציעות את שירותי ניקוי השטיחים שלהן, ולכן חשוב לבדוק מה החברה מציעה? אלו שירותים היא מספקת ובתמורה לאיזה מחיר? בנוסף, האם החברה וותיקה ובעלת ניסיון? האם יש לחברה זו המלצות מלקוחות קודמים? אחת החברות המומלצות ביותר לצורך ניקוי שטיחים או ניקוי ספות הינה חברת וויקלין, חברה ותיקה ובעלת ניסיון וידע רב בכל הנוגע לניקוי שטיחים, שתתן לכם שירות מנצח.

לסיכום
ניתן לנקות שטיחים לבד בבית אך אם אתם רוצים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר וללא דאגות מומלץ לפנות לחברה מקצועית לניקוי שטיחים. חברת We Clean - ניקוי ספות הינה חברה בעלת ניסיון רב, וותק והמלצות מלקוחות קודמים, אשר תספק לכם מקסימום שירות במינימום מחיר.

המאמר נכתב ע"י חברת WeClean - שירותי ניקוי ספות, שטיחים ומזרונים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה